ett inlägg om kemi,fysik,biologi&matte .. we like (?)

tjoho !
Hur har ni det idag ? :)

själv är jag mega jätte trött, usch vill helst bara sova . fick ju vakna ganska tidigt idag, iochmed mitt skolbesök hos nior .. har ju då informerat om naturvetenskapprogrammet,
vi gjorde en skumorm, som var väldigt populär . tog dock inga kort, men får ta kort på ormen iaf på torsdag, lite pinsamt o ta kort när man ska föreläsa ^^, hehe .. iaf

idag som sagt, är det plugga plugga fysik A kursen som gäller, tentar av kursen imorgon med ett nationellt prov. så är extra spänd&nervös, - no time for me to sleep !

tyvärr, kommer jag inte hinna blogga ngt idag,(brukar ju säga så, men hamnar här ändå)&min hjärna står still så jag har inget kul att säga heller och ingen konstig tanke har kommit upp heller, så nopp nothing funny .

image482
imorgon tar jag min första körlektion, sedan följer det tätt intill 2lektioner/v .. jag ska ha de dära kortet ^^,
image483
cyklade hem idag (som vanligt) jätte kallt, men solen sken mitt i nyllet ^^, det var vårkänsla ..

Hoppas ni har det bra, önska mig lycka till på provet imorgon&körlektionen . iih jag är mega dålig på att köra ^^

PussfrånKina!
vi hörs .. senare(?)

(ps, Linda, du har ett svar bland kommentarerna i det inlägget du frågade mig frågorna ang natur ^^)

Mottagna kommentarer:
Postat av: laijna

hoppas det går bra på lektionen

2008-01-22 @ 18:18:47
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Sebastian

Börja på nv så får du göra skumormar?

2008-01-22 @ 20:29:31

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0