får ej ihop det .

... 1+1=15??
shiet, jag får inte ihop det, hur jag än gör. förstår mig inte på beteendet.
det är det som gör ont, förstår inte . ingeting .
och måste nog vänta tills måndag, då alla är fullbordade, förhoppningsvis.

som sagt, har inte alls stor lust, vill sova.
men jag tänkte att jag kan ladda upp dagens bilder, annars flyttar jag bara ^^,

så,vi börjar med ett videoklipp, och frågan
Vad händer när man blandar, väteperoxid, diskmedel&kaliumjodid???



mja, det blir en skumorm. väteperoxid sunderfaller till vatten och fria syre atomer/molekyler, diskmedlet till för att ge skum, och kalium för att påskynda experimentet, alltså gfungerar som katalysator.
image488image489
image490
Cafeterian- shiet minnen minnen, kommer ihåg när vi satt där alltid, usch .. jag saknart!
image491image492
biljard, alla rusar dit . det var ju alltid så, jag ägde på de ;) &
De har fått airhockey nu, vi tjötade som fasen åp eleverådet att vi skulle få det, men icke sa nicke. men nu går det an . !!
image493image496
Dagens outfit:
Klänning; Ginatricot
Svart enkel långärmadtröja; H&M 
Jeans;GinaTricot
Skor;DinSko
Örhängen;Pilgrim
Jag träffa snyggve calleballe en sväng efter skolan, fick åka hem till han, (idioten själv:P glömde sina skor efter halva vägen, så vi fick svänga tillbaka)han ska köpa en iPod, så han lånar min för att testa, den var mkt väl godkänd ;)
image495image494
Det var jobb som gällde idag, jag var på alerten ^^ vi fick restfika, massa gått, tårta,kanelbullar,dricka,frukt,vattenmelon mm,


Sådär ! de va allt för idag, hoppas ni tyckte de va skojj, för nu är pappa hemma och jag måste kila till sängs, annasr blri han väldigt sur.

Pussfrånkina!<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hahahaha-.. rolig video!

du är ju fan en tvättäkta naturare du!

2008-01-24 @ 23:39:05
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Sebastian

haha. diana i labbrock och allt=)

2008-01-25 @ 14:08:57
Postat av: Linda,

HAHAHAHAHA, jag kan inte sluta se på den där videon! XD "Jorå, det slutar... Snart. Heh." xD

2008-01-25 @ 14:37:48
Postat av: Fröken Sand

Hörde att du sa att det frätte sönder på pappret? (kanske har fel?) men borde det inte ha gjort det på bordet också då?:) puss

2008-01-26 @ 23:38:10
URL: http://frokensand.blogg.se
Postat av: Diana svarar

Fröken Sand; ja det frätte på pappret ^^, väteperoxid är starkt frätande, fast detta var ju ingen jätte hög koncentration,. så det frätte bara på "lättas" material som papper,kläder och huden om man får det på sig och inte tvättar av det :)

2008-01-27 @ 10:12:01
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0