förresten ....

stängde ner hela datorn o allt, men kom på en sak

om ni villv eta, så är jag sjuk, eller iaf påväg.

snorar som attsingen, usch .. sedan är jag väldigt trött (som alltid) . men jag kallsvettas hela tiden, halsen svider, mandlarna har nog svullnat lite, eftersom när jag gäspade gjorde det ass ont, kunde knappt andas..
Någon som känt samma ?
Har ni några huskurer ? typ citronvatten ? eller ngt, tell me !!

adjöss !
pussfrånkina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Mathilda

Blanda varmt vatten, honung och äppelcidervinäger! Det smakar vidrigt, men är sååå bra!=) Ett litet tips!=)

2008-01-08 @ 16:54:09
Postat av: Diana svarar

Mathilda; tack för tipset ! men det lät inte alltför gott , men tack ändå, får testat ngn dag då jag har orken att blanda ihop den röran ( :

2008-01-08 @ 22:11:32
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0