Fucking jävla kuk Åmål,

... titeln tagen från filmen Fucking Åmål, som jag dock bara sett halva av.
iaf...
det är bestämt att jag kilar till Åmål den 8 elr 9:e februari, till lilla Malin ^^,
ska bli trevligt .. får se vad lilla Åmål har att erbjuda ;) hehe ..
(ska bara höra med mamma om det är ok, fast det tror jag :) det är ju helgen innan sportlovet börjar, så det ska nog gå bra :))mamma brukar ju vara snäll ;P)


MALIN&JAG i stockholm ;)

vi hörs senare
pussfrånkina


Du ska inte ta allt för givet hela tiden ..

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

det låter trevligt, det blir samtidigt som jag åker till min broder i Norge :)

2008-01-20 @ 16:20:51
Postat av: Stina svarar

Tack för kommentaren, haha.. Jodå det funkar väl okej att vara blekis så länge man får ha lite smink på sig haha!! ;) Allt bra annars?? Jag ska snart på ellegalan yeeehhoooooo.. Vad ska jag ha på mig?? Hur ska jag ha håret?? Hjälp mig haha.. Förövrigt så tänkte jag bara säga att Åmål är rätt mysigt, var där en sommar kommer jag ihåg.. puss puss

2008-01-20 @ 17:21:33
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Malin

:D:D:D jag ser mycket fram emot detta må jag säga!:D

2008-01-20 @ 20:08:23
URL: http://malinleander.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0