Gårkvällens outfit .

tjoho !

sitter här, har ganska bråttom egentligen.. börjar jobba om 40 min. ops !
ska nog hinnas med,,
idag känner jag verkligen Nej till att jobba, vill verkligen bara vara hemma,

image467image468image469
image470
Gårkvällens outfit
Klänning: GinaTricot
leggings; GinaTricot
Pärlhalsband; kommer inte riktigt ihåg vart ifrån..
Örhänge; Pilgrim

det var de,, med tanke på hur människor beter sig när de bli påverkade, eller ska spela påverkade (som är väldigt populärt i min ålder, man ska fejka, ååh guuud vad jag är full, jag har druckit en hel x-cider, shiet) ja iaf, därför så lägger jag inte ut några bilder från gårkvällen .bara massa egopics...
eftersom helt plötsligt är det okeej att vara dum, okeej att behandla ngn sämre. usch.. pga att man är "full"??
Känner ni igen er kanske? haft samma sällskap? eller är en av de som spelar ?


Bloggar lite senare från jobbet !!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0