GODNATT - vi hörs om två dagar !

halloj, ar i  gbg .. hotell gothia towers ,, hehe publicerar detta inlagg som inte gick att publicera igar !! underbart



Hejsan !

tänkte bara säga godnatt & hälsa alla att jag tyvärr inte hnner och har möjlighet att blogga förens på söndag eftermiddag/kväll, eftersom jag ska befinna mig i Göteborg ..
MEN, ni som inte får nog av mitt skrivande, så har jag senaste 50 min hållt på att gästblogga ett låååångt inlägg i syrrans blogg. read it :) ----> Systers blogg !!

långt och fyndigt, hon blir även glad när hennes besökarantal ökar lite ;)

GODNATT på er, vi hörs om ngr dagar !

JAGHOPPAS NI FÅR EN TREVLIG HELG !!
PussfrånKina ...

image378

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0