Godnatt !

Godnatt!
tänkte bara säga ursäkta för min dåliga uppdatering .
har jobbat idag, och ska faktiskt inte blogga mer därifrån . inte bra .

iaf, fick sitta på CTA idag =inrigning,
fungerar som så att människor över Sverige har fått en kod, som man kan vinna 280 000kr på dragning, så dem ringer in och säger koden, sedan erbjuder jag dem ett erbjudande . iaf iaf . det var kul,

Har beställt ett par till örhängen på cocoo.se , men det blev lite strul, men ska nog fixa sig.

Skulle se sista avsnittet av GossipGirl, men nej jag ska sova. trött .


Idag har vart en jobbig dag .
allmänt irriterad på allt och alla,
jobbet gick sådär, satt själv på ett bord . tråkigt, helena slutade tidigt .
cyklade hem, trodde jag skulle gråta . det var jätte kallt, blåste så cykeln stannade upp flera gånger, kallt. regnade ass stora flingor med snö, hela låren var röda . tog mig 25 min att cykla hem, blött . blev sur på mamma för det var så kallt.

Godnatt på er!
Vi hörs!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

"trodde jag skulle gråta . det var jätte kallt, blåste så cykeln stannade upp flera gånger, kallt. regnade ass stora flingor med snö, hela låren var röda ."

yes,d et där känner jag igen tyvärr! det blåser så jävla mkt i lidköping alltså! fy fan.. och när dte börjar regna också... grrrr... rena rama helvetet att cykla.

2008-02-01 @ 11:58:59
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Silvia

det regnar i paris idag!! och regn är aldrig kul.. inte ens i paris!.. fast ja upptäckte dock att mina gråa tight från Gina torkar snabbt =D

sprang enr i metron emd typ mörkgråa nästan svarta dyblöta tihts.. och sen när ja kom upp därifrån så var de gråa igen =) (fast då va ja tvungen såklart att springa igenom regn en gång till)... grrr!

mwa!

2008-02-01 @ 12:00:52
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0