Hej svampen !

Tjolahoppsan !

Läget med er denna lördag ?
sjäv är jag hemma. . helt själv , med timbaland shock value högt högt från högtalarna .
syster fick den av mig i julklapp, albumet .
den var gratis ^^, när hon/vi (A) beställd eden så var det tekniskt fel på cdon.com så den blev gratis. haha !!

iaf, var en sväng på stan, tog bussen in, var endast där i drygt 30 min ..
kilade till hemköp, köpte grädde!!!!. för ska nämligen baka kladdkaka !! typ efter bloggen.
sedan träffade jag sebastian & prata lite, alltid trevligt, han åker ju inatt =/ men men
som vi sa, vi ses i juni & då hopppas jag innerligt att jag harkörkort !!!? Hoppas*

iaf, skulle vara lägga upp bild på mig med min mössa ^^, nyinköpt. ser ut som en svamp, men själv tkr jag att jag är söt (A) hehe .. och måsta tacka min stora syster Silvia  (<-- lånk till hennes blogg) för det var hon som hitta denna underbara söta mössa ^^, så nu har jag en likadan ;) ) Men syrran, du åker ju ändå till Paris på söndag ! BUHUUU ;)

image336image338image339
Jag ser lite ut som en flugsvamp i rundade svängar ^^, men jag gillart!

Vad händer för er nu då?! denna lördag !!
Jags ka iaf baka kladdkaka nu ! mums, med nyvispad grädde !

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Emmelie

söta bilder :)

2008-01-06 @ 14:10:10
URL: http://eholmberg.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0