herregud ...

HALLOJ

sitter här med min varma macka,, mätt&belåten.. ska strax ta mina fötter&trampa iväg till jobbet ..

fortfarande denhära hysterin över örhängena .. Patricia har det lätt, medium hjärtformade, klappat och klart! men jag kan ju inte bestämma mig för strl .. vill ju ha ett par runda .. men tänk er, stora pampiga bambooörhängen på diametern 8,5cm.. det kan ju bli för stort för lilla mig alltså .. men åh andra sidan så ska ju bamboo örhängen vara stora ..
så jag måste fundera snabbt, ska ta och beställa ikväll .. hum, tänk tänk ..

nej vi hörs efter jobbet, då måste jag ha bestämt mig !



PussfrånKina
Vihörs!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0