home sweet home ...

den ordvitsen, eller vad heter det ? iaf, de stämmer faktiskt,
'Home sweet Home'.. har vart lite mkt på sistone, nyår, kalajs och sovit borta 2 dagar i rad ..
iofs har det vart mkt trevligt (tvungen att skriva så, eller Elina ?;) ) hehe, nej men det har de. fast det är ju alltid bäst o va hemma .. eller vad man säger :)

Var uppe tidigt idag, Mq-rean, men det var väldigt snålt med saker, inget som föll mig till smaken .
MEN; jag köpte mig iaf den guldiga jackan, dock vill jag ha en svart , men aja det kan bli fräscht i vår ?
Kommer bild på den senare, ska bara duscha osså, känner mig väldigt ofräsch!

Funderar på om jag ska orka jobba idag ?
så himlans kallt o cykla till jobbet bara, synd att man itne har körkort !

ps. om 15 dagar ska jag börja ta mian regelbundna körlektioner, iiih, 2ggr/vecka, jag dör ^^

Återkommer snart,
Hoppas ni har det bra!?; hänt ngt kul på det nya året ? :)

image317
mysig&härlig datamus ^^, det vore allt lite fränt o ha den :)

Ha det toppen !
Vi hörs!

PussfrånKina


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0