intensivkurs .?

Halloj !

sett 2 avsnitt med GossipGirl, 2 avsnitt kvar. ska ta och lugna mig, vänta tills ikväll .
Men nu ska jag iaf ta och läsa lite, Rättskunskap & även Idrottsboken, 150 sidor idrott&hälsa, = Prov, mmh kul!!

image534

Vad tycker ni ?
Det är ju skit bra ! jag menar 24 körlektioner hos Focus skulle gå på 8800 kr !!
sedan får man även betala för teoriböcker 350 kr
för att få datorn kostar det 1000kr ,
så sammanlagt 1050;-
(vet inte vad garagelektion är (???), men det måste ju också kosta)

Sedan så får man inte ens så många körtider, dock har jag tur, eftersom jag bokade för 2 månader sedan, så nu har jag tider 2ggr/veckan . men ni förstår. det är helt fullbokat nu framtills 6 mars, där tar bokningspapprena slut än så länge, men jag har som sagt 2ggr/vecka fortfarande :)

Det vore väl något ? praktiskt, synd att Lidköping inte har intensivkurser !!! för då skulle man kunna ta de över lov eller så , ta ledigt en vecka,.. gud ! jag vill a mitt körkort !! det känns sooooooo far away =(

Plugga var det ja !
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

nej jag har inte slutat jobba men det har vart skiiitmkt kring bloggen och massa annat nu de senaste och imorgon sticker jag till stockholm.. Jag skickade endast ett mess till carro för ett tag sedan men fick inte ens nåt tillbaka.. Hoppas hon fick det och att dom förstår annars är nog min tid på infoone slut nu haha! Hoppas inte, kommer sakna er då, era småskitar hihi :p Puss

2008-01-30 @ 18:35:47
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Sofie

Det finns väl intensivkurser som man kan ta över sommarn tror jag! har hört talas om det iaf! men är ju ett tag kvar, du kanske har tänkt ta körkort tidigare än så :P hih! lycka till.. puss kram

2008-02-01 @ 10:53:15
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0