irriterad ? svar Ja !

halloj !

sitter på jobbet förtillfället ,  trött , orkar inte inse att skolan börjar snart, ( på tisdag, iih)

iaf, blir ett tråkigt inlägg, var bara tvungen att skriva av mig lite ..
veet inte om ni känner igen er ?

DU&JAG skulle göra ngt kul,
Du ville det,
Du vågade inte säga ngt annat
DU och dina bestämde ngt annat,
DU tänkte bara på din säkerhet, tänker du alls?
jag fick reda av andra att du bestämt annat
det var fegt av dig, du är feg .
Jag kan nog ej lita på dig mer .

sådär, önu var det sagt, känns genast lite bättre ,,

nu ska jag forsätta sälja arbetarbladet, vill du ha ? ;)

hörs ikväll!
PÖussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

men diana vad menar du nu ? jag försår inte, fast jag kan känna igen att man känner så ibland!! jobbigt! :/

2008-01-03 @ 19:06:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0