jag är kär !

hallo där !

haft en slapp dag idag,
CAD-teknik A - som vanligt inget spec.
Kemi A - han prata lite, vi ska avsluta kursen om 1 vecka.
2 tim håltimma- kilade på staden, åt & satte mig en sväng på focus,trafiskolan .. gjorde ett sådant test. hehe, försat gången fick 42rätt av 70 (A) haha, :P
engelska - lyssna på romeo&julia, sltuade 20 min tidigare för att hinna med bussen ..

HEMMA :) det är verkligen så att mina ögonlock vill sluta sig och bara sova,

tänker på matten, usch ka verkligen iten fortsätta plugga fast jag vill. för jkag har fastnat , ni vet som LIM ;)
(ett skämt, eftersom jag heter Lim i efternamn) . iaf,


image358
Jag är helt underbart kär i denna dator, iaf till utsidan .. insidan är heller inget att leka med !

160 GB HDD
2 GB internminne
14.1" skärm
Wlan
DVD+-RW
webcam
firewire
fjärrkontroll

och lite annat bröte som stod med som jag itne förstår, men den är nog redigt bra skulle jag tro ^^,
vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha !!<3

Förresten ! hjälp mig ! vad är det man ska kolla på när man köper datorer ?? hjälp mig data kunninga läsare!!


 
Nu ska jag ner o käka min portion av gårdagens kokta morötter ^^, mjummi !

sedan blir de kanske staden till fokus o plugga teori, sedan är det jobb . tyvärr, jag orkar inte . puntk slut,

Vi hörs senare !
Pussfrånkina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

shit vilken slapp dag...

och förresten, hp-datorer krånglar en del efter vad jag har hört...

2008-01-08 @ 15:16:39
Postat av: Anton Lundin

Satsa hellre på en Apple Macbook, samma som Sebastian har. Den är grymt snygg, klockrent gränssitt och allt bara fungerar på den utan virus och annat krångel. Kan köpas med studentrabatt för 9 000:-.

Jag har själv nyligen köpt en Apple iMac som fungerar hur bra som helst.

Om du är mer inne på en PC rekommenderar jag dig att titta på någon hemelektronikkedjas sajt, t.ex. Netonnet eller Elgiganten. Där finns det oftast billiga bra datorer.

/Anton

2008-01-08 @ 17:08:07
Postat av: .

du behöver inte Den för att lyssna på musik och tjöta på msn...

2008-01-09 @ 21:56:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0