jobbigt, irriterande,?ja,. men det är vi !

... hemma, så himla skönt, skulle egentligen jobba, men jobbade igår, vilket är väldigt skönt för mig idag =)

varnar för känsliga läsare !!! snor inblandat härdanefter!

sandpappret i halsen har blivit lite mindre gröv, vilket är bra .. nu rinner bara näsan.
ni vet sådär jobbigt rinning, så man måste 'dra in/andas extra ehm hårt? så det låter sådär jätte jobbigt ..
sånt som är jätte jobbig när man kommer in f¨ån kylan, och man sätter sig i ett tyst klassrum och näsan abra rinner, coh alla stör sig på det och det är jätte pinsamnt. .
Samma, ifall det skulle vara prov , och man sitter och 'snorar' .. ni förstår? skit jobbigt, och skit irriterande ..



kan berätta om en gång ..
då jag skulle byta en bok , kom in från kylan, var jätte kall, snoret bara rinner ( haha låter jätte vidrigt, men ni förstår vad jag menar?), man måste liksom hålal på o dra in snoret och hukar man sig ner är det typ katastrof, iaf jag skulle skriva på kvittot , o då sjklart räckte de itne med namn o telefon, utan ehal adress oa llt. i butiken är det tyst .-. och usch vad pinsamtm, "vfick ju andas in 2ggr / sekund . hahaha !!

Nu kom jag på en annan jobbig /irriterande sak, ni har säkert alla vart med om detta ..
När man sitter i ett tyst klassrum, gör kanske ett prov elelr liknande, och så finns det en människa som skriver så pennan glöder, iaf låter de som så, det gnisslar och har sig,

snygg bild förövrigt, jag skulle vilja kunna/ha photoshop!!!

eller när människan bredvid/framför/ i ögonvrån håller på och vickar på sin fot, ni vet? som om foten har ryck eller så,, det är sååå irriterande .. men visst känner ni igen er? ni ahr också gjort det !?

en annan vääldigt jobbig grej är ju de dära med hissar ! du står i en hiss, med en främmande människa, erkänn att du blir lite ehm, ja vet inte, man måste göra ngt, antingen kolla in i väggen, fiffla med mobilen, fiffla med händerna, kolla på händerna osv osv .. för det är ju så pinsamt den tystnaden .sist men inte minst kmr de dära snoret :P hehe, nej men ni först.  eller hur ?


Det var de! Hoppas ni får en bra dag, själv ska jag plugga, om jag orkar (A)!
tänk ut riktigt irriterande saker, och skriv, dela med dig, så du inte behöver vara irriterad själv :)

PussfrånKina, vi hörs!!
Gud, mer bilder mer bilder, mste lägga upp mer bilder, på mig ;) på omgivning, på allt :P !

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0