jobbsökning och planering som brister ... ja gud !

hej hopp allihopa!

Ni kan inte ana vad jag har hållt på idag ..
min lista på en gull kiten lapp, vad jag skulle göra

  • städa övervåning - skit överallt  
  • rensa garderoben- kläder huller om buller
  • rensa skrivbordet, som ser ut som ett bomnedslag
  • duscha - ngt som måste göras  KLART
  • äta - haha, det behövs på listan att göra!
  • plugga matte - ojsan .
  • läsa igenom 11 kapitel sammanfattningar om fysik - nationellt prov snart  KLART
  • ringa ringa ringa personalchefer - jobbjobbjobb  halvklart!

det var de jag hann med o göra .. haha de däringa med o ringa persnalchefer, det var mig allt pinsammare än jag anat, haha .. första stoppet var ju det vitkigaste stoppe o ja sa väl mer såhär

ehm, ja heter diana, eh, jag är 18 i mars, eeh jag har jobbat som eh jordgubbsförsäljare, eh och eh osv osv ..

haha han skratta åt mig , nej men det gick ju bra iaf :) ska nu iaf printa ut en massa CV & brev imorgon i skolan ..

image357
idag ska jag prata med andreas, be om arbetsbetyg, intyg o allt de dära, gud så pinsamt ^^,


Ska jobba om 2 tim, guud. måste hinna med o käka. fast morötterna kokar ( ; och potatisarna kmr med syrran snart .. med fiskbullar, blior nog gott !

Ska försöka göra lite matte medans jag käkar, har 1 tim på mig .. nu kom syrran med potatiserna..

GUD VI HÖRS ! syrran har köpt hela Friends boxen 40 disc , 10säsonger för 1499kr på elgiganten
Hon tjatar hela tiden " ska jag behålal den? ska jag ha de? osv osv"  vi gfår se hru de slutar ;)

image325
kokta morötter , mums .. Friends, är det bra ? 'alla säger det' man msåten og börja se på det för att fastna
Jag fastnade ju för OC - underbart ! lovely ..

Äta&matte var de nu ja !
PussfrånKina
Vi hörs!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

du säg åt henne att behålla den så jag kan låna :D

2008-01-08 @ 15:03:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0