körlektionen gick grejt !

HAlloj !

Allt bra ?
själv mår jag prima :D hehe, hade körlektion på morgonen. det gick bra, jag lärde mig att man inte behöver ha i koppling när man bromsar .. så jag fick köra hem ^^, haha det var iaf jätte kul.

nu sitter jag i studielandskapet med gabriela&Carl ..
ska snart ha sista lektionen, så vi hörs snart :)

image438
studielandskapet - det är lite trevligt ^^, haha !

PUSSfrånkina!
hörs snart!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Har du inte börjat men o koppla under växling då?

2008-01-28 @ 19:50:09
Postat av: Silvia

snygga örhängen ;)
vem fick du de av? =P

2008-01-28 @ 20:56:37
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Diana svarar

Otto; jodå, det har jag gjort (: men jag har alltid trott att jag måste ha i kopplingen när jag bromsar . att det inte funkar annars ^^,
Kör du mycket ? :)

Silvia; jag vet inte vem som har gett mig de smaklösa örhängena ;) hehe.

2008-01-28 @ 22:08:09
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Otto

A jag kör en del:P Med dig iallafall!

2008-01-28 @ 22:11:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0