Let's Dance !

Tjoho !

tänkte blogga ett litet inlägg innan jag drar mig härifrån,
får nog besök av gabriela snart, & packnings krävs,
för imorgon kilar syskonen Lim till gbg o sover på Gothia towers & ser på Disney On ice ;)

iaf.. ikväll är det Let's Dance !!
tv 4. 20.00
det får inte missas, eller jag tycker det är lite småkul iaf ..
'kändisar' och proffsdansare dansar ^^ eller va man säger .. hehe, Danny är ju med detta året, också bonden karl petter, fast att jag inte sett ett enda program med Bonde Söker Fru, men tänkte att ni har väl gjort de ;P


Sa till syrran när jag såg en bild på Karl petter, minatyr dock & retuscerad&fixad, karl Petter var ju snygg.. haha jag ändrar mig nu .. haha , den bildensåg han faktiskt ut att vara 25 eller så ^^,

Förra året följde jag lets Dance endast för att Lasse brandeby var kvar .. så jäkla bra är han .. han ville inte vara kvar i programmet, gjorde allt för att slippa, tillsist fick han även sätta sig på en stol när de va hans osm skulle dans.a hahah det kallar jag riktig tv - nöje ! vet inte vad andra människor tycker? me jag tyucker att man inte ska ta allt på blodigt allvar :=) det var iaf underhållande ..

härlig väst du hitta dig lasse ( ;

Så alltså , tv.4 kl.20.00 !!

PUSSfrånKina !!
Vi hörs,

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

haha, men karl-petter är ju 25 =P

2008-01-12 @ 12:54:56
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0