matte - blir arg på mig själv .

halloj !

Som jag sa förrut så skulle jag sätta mig ner med mattematiken ..
ligger redan efter i det och provet är om 1 vecka ..

Satte mig, fattade inte ett enda, försökte, men det gick inte, hjälpte inte ens fastt jag kolla i facit .
Blir så sur på mig då, vill verkligen fatta och komma ihåg .

För det känns så dumt, blir arg, eftersom matte är väl de främsta ämnet som jag är duktig på ..
Då när jag inte fattar så blir jag jätte arg på mig själv . vill nästan gråta då ,
för jag vet ju att jag kan,, usch ..
har ni inte knt samma sak ngn gång? arg på en själv, men samtidigt ledsen ..

Nej ska dra och jobba nu, får ta igen det denna veckan, måste .. provet kallar juh ..
har nig vart ltie för slapp på lovet =( not good !


Såg denna video på Stinas blogg, blev så glad då . eller iaf lite gladare,
Ni som ej sett den MÅSTE se den, så söt unge,

Och vill ni veta? historien bakom detta ljud som hans pappa eller vem det är gör, är att han härmar microvågsugnen .-. ngt syrran berätta iaf :)

Jobbet kallar nu, hoppas ni gör ngt roligare
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

usch, jag känner samma som du när det gäller matten :(
bebisen är ju bara för söt också :)

2008-01-07 @ 18:15:43

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0