middag middag m familjen kines!!

halloj !
läget med er ?
haft en bra lördagskväLL?

själv har vi käkat lite här, ska snart dansa lite matta,
haha, mamma o pappa bjöd på vin, rödvin, vit vin, cider o jaa, dme verka va glad
syrran verka a va glad med, hon ville att ja skull dricka, hah !!^^.

shiet, jag är liskom stor snart, haha . 18 snart . shiet, syrran har redan gått full typ. hah
näsch jag har druckit mer vin än syrran :DHAHA !!men vi kineser är starka
 har lit eorligare brättelser o berätta.--
 kortfattat: ja &pappa ksulle tävla att käka en rå vitkläölksklyfta,, ja trodd papa hde startat så ja la in klyftan i käften o tugga . shiet alltså det spred sig som faaan.. :P ass starkt, spiotta ut de sedan,
nu ska ja gå !
hejdåå !


men aja, ja förstår vad kompisarna menar när de säger att bilderna kmr likosm ngn bråkdelssekunder efter .. coolt faktiskt !! ^^, ja vädnr mig om men ser inte förens 0.0.00000.0 s eefkter ..

ärligt talat så är jag så trött på alla kompisar som överdriver som fan, efter en x-cider bara, fan jag är såå full, o sluddrar lite, ramlar lite här o var, skrattar o skit, snälla ngn

vem har sagt att det är status o dricka ? blir så irriterad på alla era fjortisar där ute,,

"asså jag drack såååå mkt, ja däcka, " blabla bla,,, usch !! så jävla trött på de,
jag som får se och skratt ainombords när ja ser er .. snälla fan hör hur ni låter!!

sedan ser jag INGN nackdle på att inte dricka, ingen alls, usch blir så sur när folk ifrågasätter "varför ja itne dricker" .. jo för min mamma o pappa inte villd einnan ja är 18 o inte i deras sällskap, that's it.. så,
va fan sluta ifrågasätt det .. okej? fan respektera d ist,,

jag skiter i om ni är stora fjortisar o super för det är sååå cooot ..enligt mig är de coolare o stå emot..

VAD TYCKER NI DRÄ UTEE??

usch blir så less.

oj förlåt, lång tinlägg, men kom o tänka på allt dettta när ja tänker på alkohol, usch !!

kramar !! säg eranåsikt, om va ni tkr .. .säg emot mig om jag har fl :)

PUSS!!mattan här kmr jag !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hahahahahha.... h´sikket fylleinlägg!!..

" ja trodd papa hde startat så ja la in klyftan i käften o tugga . shiet alltså det spred sig som faaan.. "
vad fan avr det som spred sig som fan?!?!?!? hahahahaha!

o där va min fyllekommentar!!!

nä nu sätter vi på lite akcent va!?!??!

2008-01-05 @ 22:35:25
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: elina

braaa Diana!! man ska stå för sina saker :)
vi verkar haft lite liknande kväll idag, jag har också druckit med mitt sällskap här, mer vitt än rött! det är fin fint :) sen får vi göra det ihop, men först måste du stå emot och fylla 18 också :D

2008-01-05 @ 23:48:07
Postat av: Emmelie

Svar: Tack så mkt! :)

2008-01-06 @ 02:16:37
URL: http://eholmberg.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0