Min namnsdag ..

Halloj !
vaknade av att jag fick ett sms från söta malin i åmål,
söta tjejen visste att det var min namnsdag .. ahw

skulle bara säga det ^^,

Har egentligen inte förstått de dära med namnsdagar . men det är väl ngt speciellt ? ^^
ngn som vet vad det är för tradtition eller så? Namnsdag !?

Pussfrånkina!


Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

vi brukar få presenter typ är nog inte direkt någon tradition som så många har..;)

2008-01-29 @ 20:07:57
Postat av: Sebastian

Grattis på namnsdagen! Hoppas att allt är bra=)

2008-01-29 @ 20:13:34
Postat av: Malin

Men diana! förlåt att jag väckte dig!

2008-01-30 @ 09:02:02
URL: http://malinleander.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0