minnesförlust? eller bara ingen tidsuppfattning!?!!

hej allihopa!

det var ett tag sen ? eller nej de va ju nyss, blogga nyss va ? haha ..

kom nämligen på nyss när jag skrev med Elina på våran morderna msn, iaf
kom o tänka på att jag itne hade ngn tidsuppfattning,
det var helt slut, kände bara,
shiet sov jag hos henne igår eller var det idag ?
har jag sovit hemma inatt eller ?
Men som ni kanske vet, så sov jag hos henne inatt.
Men för mig kändes det som 2 dagar sedan. helt puts väck ..

Tiden går så snabbt, men ändå känns det som man gör massor med saker,
Har ni känt så någon gång? ingen tidsuppfattning,


Förresten, jag & Elina sitter och snakkar lite om vad vi ska laga för mat imorgon .
Jag blev sugen på att laga mat, eftersom ja var så hungrig på jobbet..
och nu blir jag sugen på KOKTA MORÖTTER saltade ( det godaste som finns!) kokt potatis, ngn underbar sås & kott/kyckling, fy vad gott..

Elina, haha HON VILL HA kebabrulle!!! HAHA undrar varför? ;)

image325image326
JAG RÖSTAR FÖR MORÖTTER&HEMLAGAT !!

Vad tycker ni låter bäst ? ^^
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

KEBABRULLE :)
palla laga mat, puh!! inte nu liksom..
och vi båda som har en erfarenhet av telefonförsäljning kan ju slå ett samtal till pizzerian, snabbt och lätt!!
Jag röstar för rullen !

2008-01-03 @ 23:15:16

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0