nattvandring, med lera ^^,

Godkväll allihopa!
Hur är läget ?
Själv är jag hemma från en nattvandring i skogen, bland lera och grejer vettni ^^,
det var faktiskt väldigt skönt att gå,. jag hade på mig massa kläder, haha dunjacka, det skulle jag inte haft . så himla varmt, haha !!
Körv serverades ( ;
vi gick 5-7km , sedan stannade vi upp vid en kyrka. fick skrattanfall för han hade rolig dialekt eller uttal av vissa ord..
det var ganska mörkt ^^.
image516image517
jag hade massa kläder på mig, för mkt.. det var över 450 människor som ville gå nattvandring-friluftsdag ,
image518image519
Patricia bakom fackla&Amanda . Johanna i bakgrund,  även jag med fackla .fast jag ville bara ha en och ta kort på. orkade inte gå med en sådan sak..
image520image521
det bjöds på körv, spökhistoria, och även musik . det var trevligt ,
hanna&sandra , -vi löser det snart , så blir allt bra ( :
image522image523
Har haft lite sällskap med lillapojken Marcus idag, cykelvägen hem och efter skolan . eller det var väl mer
jag som höll marcus sällskap. haha, Ibland förvånas jag hur snäll jag är ;) brr, ibland saknar jag högstadietiden fruktansvärt mkt .. gosh ,, vi hade kul iaf & det får man vara glad för .<3
Visst har han förändrats mycket ? lillmarcus är inte så liten heller, han är en man ;) haha .. en hingst. haha! (pst, vet att han hatar bilden till vänster, men visst är han söt ? ;)

Nu väntar gossipGirl, jag är redan på avsnitt 7 av 13 , hih ska se ngr, har ju ingen skola imorgon.

GODNATT på er
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

oj, vilket snyggt kort på han marcus till höger...
på han diana (om han ser ut sån alltså =P)!
mwa!

2008-01-28 @ 22:54:26
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0