neeeeeeeeeeeeeej !

usch, det är så att jag ska jobba idag .. =(
satt och plugga teori framför adtorn när jag såg att ja fått sms från team carro .
fråga om aja kudne jobba, en överaskning skulle jag få då.
(berättar när jag får reda på den :)

aja, snäll som jag är ska jag jobba idag , tror dock itne jag jobbar imorn isf .. usch
är krasslig, går på fishermans friend

+är sååå irriterad på folk som snakakr skit. tänker saker om personer när de inte ens vet,, fördomar och allt elakt ... prata med personen ifråga, gå direkt på sak, istälelt för att tro o tro massa saker, usch !

Hoppas ni mår bra och är krya :)

puissfrånkina!<3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0