nu så, uppdateeringar i bilder&video från helgen =)

Tjohoej !

Läget ? själv är jag lite halv knepig ..
typ trött , men ändå sovit jätte mkt,

har blrjat ladda upp alla bilder från helgens bravader, över 130 bilder + 1 videoklipp,,
håller åp o laddar upp klippet på youtube, men ni vet jui att det är segt ..

massvis/tonvis med bilder kmr senare / ikväll när jag sett klart på Chicago med lillsyrran,  .. men kan bjuda på en tjuvtitt !
(videon kmr så snart som möjligt ... !)


Chicago - Musikal film .. me love music <3 in films ^^.

image379
vi skapade en pyramid ^^, vi lyckades ( ; svårt svårt ..

hörs snart alltså!
PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Ni är verkligen duktiga..
men jag tror nog att lite LIM ligger bakom det där med att ni lyckades få pyramiden att hålla ;) hahaha

2008-01-13 @ 18:47:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0