ont i ryggen .

Godmorgon!

antar att många av er sover vid denna tiden? skönt.
själv kunde jag inte somna i patricias rum, hon snarka som en förkyld elefant . haha
så jag gick ut och sov i soffan, shiet vad ont i ryggen jag har nu då.
haha, soffan brukar vara skit skön, har nog sovit på fel sida eller ngt.

ska iväg till gbg nu då.
shoppa lite
och käka god mat på jensens, mums.

ikväll ska vi se på Vincent&slagsmålsklubben , med
calleballe,gabby, o calles kompisar ^^,


Vincent- fick reda på igår att han var roger pontares barn? haha . det är ju lite häftigt =P hehe

vi hörs ikväll,får orka ladda upp bilder då :)
PussfrånKina,
ha en trevliglördag!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

nähä du! jag var uppe vid 7-tiden! bara för att charlotte går i skolan idag! på en lördag! stackars franska barn säger jag bara...
ha det kul i göteborg!

2008-01-26 @ 11:14:23
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Sebastian

ska du se slagsmålsklubben? nu blir jag jätteavis.

2008-01-26 @ 20:54:30
Postat av: gabriela

men du, shit vad han på trumpeten var snygg :O ;)

2008-01-27 @ 10:42:19
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0