på jakt efter Min ....

parkas/jacka ..

gaah,  har nog ringt runt varenda liten h&m i hela västra götaland, efter jackan ..
fanns i min stad, lidköping . men en guldig dock , den har höjts till 198kr ..
aja det får bli den, fast jag helst skulle vilja ha svart, !
fanns i svart, fast strl 34 i gbg, argh, min syster har tur.. igen !!

jag är sur på dig syster, du kunde köpt den i svart till mig för 98kr ..
iiiiiih !

nej nog om det ,
Vad gör ni denna kväll?/dag
JAG&ELINA sov till 14 idag, gud, då känner man verkligen att man "sovit bort hela dagen"
för det är ju redan mörkt ute, fast jag sitter i pyjamas, haha !

nej nog om det igen,, det kmr bilder från gårvällen ikväll, när jag kmr hem ..

nu ska vi kila :)

Hoppas ni har det bra
vi hörs snart!
PussfrånOss, svensk&Kines

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0