rapport fran hotellrum!!

tjohoo !!

trodde faktisnt inte det skulle bli nagon bloggning nu i gbg, men ack nej inte slit jag fran det,, men ag ar bara glad ! hehe .. jaja sitter da som sagt a hotellrummet, gothia towers, vi ar pa 8e vaningen . fick vanta en hel jakla timma innan de var klara med varat rum, skit irriterande, men men !

sitter pa sangkanten med ett tradlost tagentbord och tvn ar min skarm .. heh e!

det blev tyvarr inte sa mycket shopping , hitta inget och var inte riktigti shoppings sugen .. mat pa jeansens bofhus var underat, mums!

jaja. onte sa mycket mer har jag att saga .. skandinavium & disney on ice vantar klockan 18.00 !!

vi har en egen vinbar med ol o saker, haha ! men de blir inget me de !!

nejnej, mer rapporter kmr senare,, HOPPAS NI HAR DET BRA ! vad gor ni for ngt ikvall?? det ar ju faktiskt lordag!!

inga bilder tyvarr, fotar for fullt, kmr imorgon nar jag ar i lidkoping !! aterkommer senare!!

PussfranKinaiGoteborg@


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0