...reunion ?

... alla i klassen har sovmorgon till 11.10 imorgon
jag ska till Fredriksdalskolan och möta massa niondeklassare, 7.40 ska ja va där. usch!

Rebecca talade faktsikt om en reunion party, typ gammla fredriksdalare .. vore jätte mysigt ..

När jag gick in i den skolan o tisdags, shiet första gången på 1½ år. massa gamla känslor kom tillbaka, ni som inte vet, högstadie tiden var nog min bästa tid.(än så länge) helt sjukt,. underbar klass osv<3  så alla känslor och rasthallen, bänkarna, Smart Drag, cafeterian, A,B,C uppgångarna. No-salarna, guud, jag vill också vara "liten" .
Jag , med min klass 9b1, finns iaf kvar . upphängda på en tavla, vid väggen vid rasthallen, klasskort/enskilda kort. jag såg förjävlig, men vad gör det? iaf ..

image485
David;Diana;Elin<3
image486
The gang, me love these pictures . me like you very mutch <3 :)
image487
David;David;Elin;Diana - Niornas fest, 80 tal! haham, jag var en färgpalett ^^

osv osv , kan ladda upp massa bilder om e skulle va så !

pussfrånKina!
godnatt!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0