tillgänglad Marcus Hellgren ( ;

Tjoho !
detta inlägg är enbart tillgänglad till Marcus Hellgren, en hingst i sina bästa dagar ;)
eller nae, kanske var de ästa dagarna när vi gick i samma klass.. gosch dessa tider.
eftersom han bönade och bad o få vra med i min blogg, ;);) så täntke ja ldda upp lite högstadieminnen med grabben. gosch jag saknart <3 och hangör de inte bättre-

Endast marcus som är lika bra som tidigare,!

image524image525
Kolla sicken lite söt grabb ,, ahwi .. han ser lite hoptryckt ut på den häögra bilden. men men ^^,

marcus kommer att döda mig för bilden i mitten, men jag överlever nog (;
image531
Skolavslutning , 9b1 - 2006. shiet vad hemsk jag ser ut .. det är ju tur att jag ändrat mig lite ?
Och marcus, är du verkligen såå mycket längre än mig ?? hum,?
image532
Liseberg , 13 juni 2006 . Diana&Marcus .. ahw visst är vi söta ?

Gud, jag dör när jag ser på alla dessa bilder från högstaidet, herregud .. man borde faktiskt inte längta tillbaka . men allt var så enkelt då, och jag hade det trevligt , inget trams. dock lite ( ;

Jag&marcus var faktiskt inte de bästa kompisarna då, (nu får ni inte fatta fel, vi var kompisar, men jag var närmare kompis med en annan)

jag slösade för mycket tid på en annan grabb (till kompis), som dock flöt med den dära strömmen som "jag-ändras-direkt-under-sommaren-till-gymnasiet,-så-jag-skiter-i-de-som-var-på-högstadiet", vilket jag först var väldigt lerdsen över. kan tänka mig att jag innerst inne är det med. men gud, jag måste fortsätta.. Jag tycker iaf om Marcus, han är en god gosse <3

NU är det GossipGirl som gäller, ett avsnitt iaf ..

PussfrånKina<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: marcus!! ^^

Ditt svin ^^ så underbara bilder ;P .... klart vi va bästisar,
du bara fick lite smådamp några gånger per dag på mig :D.. av nån konstig orsak ^^
men nu får du ju lite nyare bilder du får ploppa upp på din lilla sida :D
tack för omtanken diana!
det ska ja komma ihåg ^^
(om det nu är nått bra för din del ;P)
pusshaj på dig å alla ni arslen som läser :D... tjaarrå!

2008-01-28 @ 23:40:45

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0