tjötar hål i huvudet . .

Godkväll !
nu slutar jag snart , om 40 min. jag är glad ^^,
jobbar massa denna månad, uppe i 52,5tim nu . en fet lön blir de iaf ^^,

sålde precis till en liten man , haha han sa nej först, men duktig telefonförsäljare som jag är ;) haha ( nej ja skojja) iaf så fick jag honom till att säga : mja jag kan väl testa den då. hahah !


Det är ju GossipGirl på tv just nu, helt sjukt, har blivit galen i den serien på 3 dagar. haha. men man blir fast. iochmed att jag ser avsnitt efter avsnitt .. hehe, och den är helt i min stil.. oj Vet ni vad den handlar om ? har ju inte berättat . men tar det ikväll ist..

PussfråKina,
(vad tyckte ni om Gossipgirl, ni som ser på avsnittet ikväll?

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linda,

Jag ÄLSKADE Gossipgirl avsnittet! Gawd, jag måste se det nästa vecka också, ahah. ;D

2008-01-30 @ 19:15:18

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0