varje dag är en bra dag ....

..... eller ?

om det så kunde vara så. att varje dag skulle vara perfekt, det skulle va så bra =P

min dag idag har känt väldigt dålig, eller egnetligen inte, men väldig enformig&tråkig,
matte,matte,matte&matte .. 4h i sträck, sedan var det engelska, usch tråkigt..

en storbråk mellan mig&min lilla syster,, slutade med att jag blev jätte anfådd .. ibland bara jag hatar henne,.

fast en glad sak var att min besökarantal på bloggen har stigit här ^^,
och detta utan att jag gjort ngt. inte kommenterat ngns blogg eller så. men antalet sköt lite i höjden precis när jag skickar iväg ett nytt inlägg, tror att det kan ha hamnat på blogg.se starsida bland (senaste inlägg?) kanske?..

sen får vi se hur många av er som stannar kvar hos mig ., och det hoppas jag ni gör !!!(A)



min syster har det bra i paris, hon trivs. familjen är underbar ,
ni kan kolla in hennes blogg , då blir hon iaf glad ( ;
länk finns på högraspalten ..

vet ni vad jag vill göra? jag vill köpa en massa sommarkläder, fylla på min garderob med nya smaskiga saker. för när jag vaknar på morgonen, öppnar garderoben. då står det verkligen still. usch inget fräsht o ha på mig,, (kan också vara för att allt ligger huller om buller) ..

image421
jag vill ha sommar, sommar sommar .. gå runt i linne&shorts utan att frysa..
vad härligt ,, bild från sommar 2007, (smögen m familjen Johansson)

Godnattpåer!
vi hörs imorgon!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

Gud va häligt med sommar! Läängtar

2008-01-17 @ 09:46:57
URL: http://sucre.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0