alltför trevligt, oh good!

hejhejhej !

idag har vart en bra dag,
mycket bra dag. alltför bra dag för att ha orken till att jobba imorn.

började med körlektion,
som gick underbart! iiiiiih, !!!!!

sedan bestämde jag och sebastian för att luncha ihop.
så i väntan på honom så shoppade jag lite,, ^^
vi käkade på De la Champagne (?) franska cafeet .


sedan åkte jag hem, jag och pappa var ute en sväng.
träffade därefter calleballe en stund, trevligt .
jag och patricia fikade och gick på stan ...


sen vart det bio med Elina, Mamma Mia. underbar film,
tycker om musikaler, låtar låtar ...


jag pch elin avslutade kvällen med bilrunda runt stan mm med gula bilen.
Mcdriven besöktes även =D

det vart en underbar dag .
jag vill verkligen inte jobba nu när det ska bli så fint väder ..
5 dagar , hum.. det löser sig ^^

Ha de så bra,
Nu är det projekt runaway,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0