årets första dopp!

Godkväll!!

nu sitter jag här, har pratat i telefon med patricia,
ett bra tag. hahah =P
mina nerver har inte lugnat sig, snarare tvärtom,

men men , lite bilder kommer här.



sanden var ju iaf fiin :P hehe, vi valde Villabadet

här ska det badas, av md kläderna och i vattnet =D

haha, vi frös när vi kom upp, emilia med sin glamour tidning, ;)

testade emilias coola brillor , hehe jag ser ut som en fluga ....

haha, god och glad, festis är förresten äckligare än MER..

här har ni mig, köpte de linnet, har ju ett i svart men tyckte om denna färgen, hallonrosa , mumma !!
och där är även den svarta jackan/tröjan ja köpte, har ju en liknande, så det är de enda som stoppar mig.
ska jag behålla? fan, jag ska alltid vara så girig =S

just det! andra bilden .. mitt¨lockiga hår faller så fint när jag har på mig diadem ,, det blir liksom fint, hhe. fast diadem är ganska jobbigt o ha ibland, :)

nu blir det nog mat =)
imorn är det Onsdag, =O

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0