Bästa indyföraren (;

Godkväll!

jag är helt seg i huvudet . hehe ska berätta lite om personalkvällen hade jag tänkt..
det var som sagt Indy kväll, typ Go-car ...

det var grupper om 4.
jag&louise skulle möta två Manliga arbetsledare . hehe,,

iaf först var det prov omgång,
min bil gick jätte sakta och jag var sist. mitt i allt stanna bilen också.
då visade det sig att bromsen var känslig o jag hade nuddat den.
därefter visste jag att ja inte fick ha foten över bromsen, och bilen gick fort som fasen ..

sen var det dags för det riktiga loppet.
jag låg tvåa hela tiden ,, och förblev tvåa !


Sedan var det tre killars tur, men en tjej hade redan gått så jag fick köra mot dem :D
förta provloppet så kom jag tvåa ..
sen på riktiga loppet, Gissa vem som vann va? gissa 3 gånger.
jo DIANA VANN; DIANA VANN DIANA VANN !! wohoooO! över 3 killar (;

VD;n över Sommarland kom o sa till mig "Fan vad bra du körde därute :D!"
killen som kom tvåa sa till m ig ""Vad fan hände vid andra loppet?! du körde som en galning"

hahaha (; Duktiga Diana va ? :D
tyvärr blev det inga  bilder, då jag glömde Kameran !! grr . men bild nr två visar en sådan bil vi körde (;
och bilden ovan är lilla jag ,,,detta snygga linne köpte jag idag lite hastigt sådära .. tycker om trycket .. love it !

SKIT KUL VAR DET ATT KÖRA IAF =)

Nu ska jag kolla lite på film, sedan sova ..
imorn ska jag sova ut !! för på lördag börjar en 10dagars period där jag jobbar 9 av dagarna!!

Godnatt.
xoxoDiana

ps, det skulle vara semifinal och final,, men jag och Louise orkade inte vänta ytterligare två timamr på buss så jag fick hoppa ur, ävenf ast jag vann(;

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

fy vad sugen jag blev på att åka gokart nu eller:P vi talade om det på jobbet förut! Vad gör du i helgen? PUSS

2008-07-18 @ 16:04:38
URL: http://elinsand.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0