gaaah jag får utbrott !!

Godkväll !

allt bra ?
jag är ganska trött faktiskt, men ändå inte ..
hehe jobbade idag, dålgit väder . usch, men men ..

ibland är det underbart att ha underbara arbetskompisar, jag älskar!

fick en jobbig kärring idag, usch vad hon skulle klaga . aja


Detta ställe är underbart, iaf när det är fint väder och humöret är på topp!!!

just det ! imorn ska vi festa ihop,
jag och kioskbrudarna o några grabbar =)
woho,

efter jobbet kilar jag till emilia där vi fixar oss ..
sedan kilar vi till jenny och träffar de andra.
och sedan är det måndaxklubben !!!
och sen ska jag faktistk somna hos snälla Jenny som kör oss till jobbet på tisdag !!!

det ska faktistk bli superduper kul!!!


måndax klubben brukar ju bli överbemannat =P (?)


Du slukar dem en efter en,
och jag blir sinnessjuk varje gång .
argh, vad mer kan jag göra?
binda dem i räcket?
nej sånt fungerar inte ..

Nu ska jag packa o grejja,
för imorn blir det full rulle ..
så no uppdatering, om ej från Emilia ?

Men kameran ska med, försöker att lova ^^

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0