Godkvall fran Shanghai, Kina!

heeeeeeeeej !!

nu sitter jag har igen, heelt ensam denna gang,
om man inte raknar med de ca 200personerna som spelar WoW med blodsprangda ogon., ehe

pappa tror att jag ska bli bortrovad har i detta cafe. haha

iaf, idag har vi shoppat mycket,
eller iaf gatt bland massa shopping!

sedan pa kvallen(nyligen) gick vi laaaaaanga shoppinggatan ..
det var upplyst med massa massa lampor, skiit mysigt..



visst ar de fiiint ??

Vad mer ? vet int sa mycket mer ,, hehe trakigt nog .. bara att det ar sjuukt kul att pruta ner priser o grejjer . haha ,, ex mamma ville ha en vas, dem ville ha 380kr for den,, vi lamnade affaren med vasen for 60kr , haha!!

en t-shirt med I love China ,dem ville ha 85, jag kopte den for 18 . hha.

ni forstar, hehe det ar skiit kul, ^^

Nu ska ja kolla laget lite, vi hors, ha de gott.
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

ååh vad gulligt med en t-shirt med I love china ;) hihi

2008-07-08 @ 16:53:55
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Elis

TJA:) Hörde att du är hemkommen i lilla Lidköping nu(?) Hur har du haft det borta i Kinaland?:) PUSSS

2008-07-12 @ 12:28:31
URL: http://elinsand.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0