heeeej Kina

hejsan !!

jag vet jag vet, min blogg ar dod .. som gabriela sager .
men vad forvantar ni er ?? jag bloggar sa ofta som mojligt .. hehe,,

har spenderat 3 dagar i Kungshan, forort till Shanghai, men ar nu tillbaka i Shanghai.
dar har vi shoppat o trffat pappas kines kompis gubbar ..


idag har jag spenderat dagen i en bil och shopping,
kopte bla ett par babyrosa foppatofflor . haha, for hor o hapna, 9 svenska kronor ! det ar inte illa va =)


jag har langtat o langtat efter sverige ..

men nu nar jag snart ska hem, da ar det liiite sorgligt faktiskt, nastan sa jag saknar det..

shoppingen, det ar sa suuper duper billigt ..


det ar over 40 grader , vilket ar jobbigt men ,
pa n
atten har det 35-37, sjuukt varmt











Jag har sjuukt mycket saker att gora nar jag kmr hem till Sverige, mitt lilla Lidkoping .
usch orkar knappt tanka pa det . men vi far se,

aja nu ska ja kila en svang, och usch ja, det ar ju Mandaxklubben i Lidkoping idag .. avis? yes,
men ha de superduper.

just det! de sista dagarna ska spenderas med shopping och upp till den dara parlan .. pa bild ovan!

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

åh jag skulle också vilja shoppa för så lite pengar, det skulle gynna min ekonomi ;)

hihi men DIana, bilden är från du vet när vi var i göteborg, och så gjorde vi en sak sen. och du lämnade mig och en viss person.. ;P jag tror du minns, kolla en gång till :) vi ses på lördag !! <3

2008-07-08 @ 12:59:11
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0