hej ont i ryggen!

Godkväll !!

här sitter jag, hos Elina... efter en lång och jobig dag på jobbet ..
ni vet, jag staplade runt i 10 timmar med ett par kilklacks skor ..
hah ani vet, klantiga jag hade glömt ena arbetsskon ,
hade bara med mig en !!.

så jag har världens sko ont =P inte dessa skor då, men kilklack iaf .. usch,


imorgon var det tänkt att jag skulle jobba halvdag. och sedan se på Mamma mia med Elina,
men vet ni vad? jag ska jobba heldag ... usch,

ibland ibland blir man såå irriterad över visssa kunder, Men kunden har alltid rätt ;)


sådärja, ni ser det ut att bli måndax klubben nästa måndag !!,
med arbetskamraterna :=)
någon mer som ska ut ?? :)

jag tycker ni är dåliga på att kommentera :P hehe
mest Elina o Otto som kommenterar, men sen har jag ju iofs itne världens största blogg. haha!!

Nu ska jag fixa iordning mig, elina har redan somnat ..
hon börjar 7 imorgon, jag börjar 12 ...

xoxoDIana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0