Hej Shanghai, Kina!

Goddag!!


eller .. godmorgon for er i sverige!
befinner mig pa mitt internetcafe i Shanghai, Kina.

har de 5 senaste dagarna befunnit mig pa en intensiv resa.i huvudstaden Beijing...
dar besoktes bla. kinesiska muren !! . tyvarr pricka vi in dagen da det var dimmigt..

trakigt,m  sa man sag inte sa mycket =(

haha!! laste precis min mejl, haha ni ar for sota ni , (patricia&gabriela).. haha,, sitter opch grater av skratt, gladje, haha trodde jag var bortglomd. haha,, jag kmr hem om en vecka =) ... och elina, fick dina 3langa sms nu =s ngr dagar efter


sa\har klart var det inte =(


det har blivit jatte varmt, ackligt varmt,, 35-40 grader .. men inte blir ja brun inte .. pga av all fororening sa kommer ej solen fram .. usch


jag har kopt varldens snyggaste skor, hehe . gladiatorsandaaler eller va de kallas, med en liten kilklack, de ni ^^ hehe

Vad mer ?? jo krogrundan ja .. syrran bj;d ut han idag pa en dejt . hha  sa ja far stanna hemma, far se om de blir krogen en dag,. HOPPAS!!!

Nu ska ja svara lite pa mnejl och uppdatera mig lite  .. ha de gott sa hors vi snart ..
just det. har tagit over 1000 kort pa denna resa an sa lange ,. hahaha


xoxoDiana

haha, lillsyrran utbriste precis VA?? SPANIEN VANN ?? VARFOR DET ?? hehehehe ,, dar ser man vad man missar har borta i chingchong landet ^^


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

oj, men bättre sent än aldrig med mina sms!! kommer knappt ihåg vad jag skrivit. men en del minns jag och det var även det viktigaste (A).

Nu är jag hemma också, kom hem för 1 timma sen och jag mår bra, proverna var lite sådär. men jag överlever :D vi ses snart !! pusspuss

2008-07-05 @ 14:24:14
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0