Jag är tillbaks !!

Hejsan hejsan !

diana kines är tillbaaka, wohooo ..
har tyvarr inget internet hemma, pga att vi byter operatör o grejjer just nu.
så sitte rhos gabriela förtillfället..

iaf iaf ..
ska till stan snart,
sedan ska jag till elina o nanna o leka ..

imorn börjar jobbet,,
ska bli kul ! för jag jobbar med Emilia :)

så hörs senare !!
pusspuss


förresten, jag har peramanentat mitt hår, vågiga lockar .
men just nu hänger bara håret, för jag har itne duschat på två dagar (får inte duscha på 3 dagar) så det är jätte fett håret så det bara hänger och lockarna är typ borta pga det.. men ska duscha ikvall hade jag tänkt ..


typ såhär ser jag ut nu ,,, !!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

haha förstår det:) Det är helt ok här, jobb och skit just nu så inte så jätte mycket partaj har det inte blivit:P BÖrjar du jobba på måndag ige neller? PUSSS

2008-07-12 @ 17:19:58
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: Otto

jävlar också, du e tillbaka? då blir ju stan farlig igen!

2008-07-13 @ 08:48:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0