jag lever .... tror jag,

Godkväll!

ska strax lägga mig,
läsa min bok, sedan somna..

det har vart ytterligare en lååång vaaarm jobbig dag ..
men det går an ..


annars då ? hänt ngt kul i mitt liv?
nej nej nej, gud det händer verkligen ingeting ..
tråkigt nogm, så jag ahr inga smaskigheter o berätta ..

men vi lever i ett roligt samhälle ,
massa strunt och skitsnack, usch hur orkar man ?

'Chinese Zodiac - Year of the Pig or Boar
en gris i lera, jo det kan ju vara sött , pigga upp min hemsk tråkiga blogg just nu ..

men banne mig, ni läser den för att läsa om mig ?
och just nu har jag inget kul att berätta ... =/


ibland blir man trött på sina gäster .. dem säger att dem ska glass i våffla/strut, men sen bara "jag skulle ha i bägare!!" .. dem säger att dem ska ha tuttifrutti strössel (längst till vänster) sen bara, jahaa, men jag menade karamell strössel(längst till höger) ,, så det slutar med att man får slänga all glass ,, och då blir dem irriterade för det.. grrr,


gud vad jag är sugen på att åka till Liseberg nu ,,, usch fint väder. och sedan har jag ju gratis inträde och åkpass, kan det bli bättre ? och jag saknar Hang Over (på bild) den var rolig, förstår inte varför dem tog bort den ??? , jag vll inte jobba, jag vill till Liseberg =D=D

Nu ska jag nog nanna,
men ni får ha de så gott ...
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fatma

Nää vilken gullig sol. Är det du som gjort den?! :) :P

2008-07-27 @ 15:55:47

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0