livet är som en fest ^^

Godkväll !


allt bra i denna hetta ??
livet är super hos mig, imorn jobbar jag men sedan är jag ledig i 3 dagar ,
egentligen löär dem väl behöva mig på jobbet.
MEN jag ska faktiskt till sjukhuset så jag kan inte jobba ..



då ska det badas och solas iaf ?
har itne badat i år än ..



hahah, idag låg jag ner flera gånger av skratt . haha , jobbade med victor . och han är för goo han ;D haha
imorgon är det vi två igen vid western . haha , kunderna måste tro att vi är helt bakom flötet . hahahaha !!



däremot finns det vissa människor på jobbet, dock endast en . som jag ibnte klarar av =P
vi passar helt enkelt inte ihop, aarg h,, personen i fråga vet nog det .. han känner nog av de vibbarna. haha !

nått mer ??
hehe kräftskivan på söndag !!
grr jag ska verkligen försöka ta kort ..
usch vad tråkig min blogg är nuförtiden . inga bilder på mig (;
visst vill ni se er kära kines bloggare ???
men jag ahr knappt tid för det.
men det får fixas på mina lediga dagar,
haha det är mycket som ska göras på mina lediga dagar !! ^^

här har ni iaf Kina i Kina ^^, wohooo!!!

Nu ska jag kila,
läsa ut boken, en shopaholic i new york, och börja på den tredhje, wohooo,
älskar den serien .. typ (;

ha de gott,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0