Skara Sommarland .....

Godkväll !!

att jobba på sommarland när stolen steker 30 grader är ingen hit ska jag säga er ,
men då är det tur att man har underbart söta arbetskompisar .


jag längtar super mycket till kräftskivan, då ska vi ha skojj ^^ 

stod en en del av dagen vid sockervaddsmaskinen,
den som gör blåbärs sockervadd .
jag var helt blå på kroppen .. !!


det har vart trevligt ,, jobbat med folk runtomkring ..
grejjen är den, i dessa soliga dagar så behövs massa personal, vilket jag tycker om =)

nejj nu är det bara 2 dagar kvar innan jag får ledigt, wohoo, tre dagars ledigt . underbart!
tog en extra dag ledig, tar igen det ngn dag =) =) =)

ha de super duper ,
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0