snåla jävel ...

hej igen ..

kom o tänka på en sak ,
vet ni eller?
jag har vart super snål, är iofs det fortfarande , men vet ni hur mkt jag bättrat mig??


typ idag har jag ringt upp 80 spänn på mobilen .
haha Diana som brukade ringa en signal o låta dem andra ringa upp,.
diana som tyckte 49kr/månad var fööööör mycket,,



helt sjukt, sen finns det andra exempel med..
men dem tar jag inte upp här och nu,

men gud vad jag känner mig stolt (; hahahah !!

xoxoDiana,
godnatt på er kära läsare !!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

wiho, fortsätt så diana, för då slipper jag betala :) haha

2008-07-28 @ 14:46:41
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0