Goddag Shanghai!

Hejhejhej!!

sitter pa internetcafet med silvia ...
har vart ivag pa en 5dagars sallskapsresa,
det var trevligt, massa sevardheter..

iaf.
tillbaks i Shanghai.
men imorn ska vi flyga till Peking\Beijing ... (sallskapsresa igen,,) dar vi ska bla besoka Kinesiska muren


iaf .. saknar sverige .. faktiskt, pga en anledning .. inget ja namner, vill bara att de ska ga snabbt.
jag kommer hem  21.50 svensk tid den 11 juli ... om 2veckor-1dag

just det, datorn vill fortfarande inte koppla vara usb kablar..

just det. GRATTIS till min lilla ELINA som har gatt och fatt korkortet nu ^^
iiih, jag vill ocksa .,. vi ska ju till smogen nar bada har kortet!!


hehe, varan famil;j har gatt och blivit foralskade i en servitor pa en restaurang, haha .. han ar var <3  haha, iaf igar sa bestamde vi att han ska ta med mig och syrran till nattklubb nar vi kmr hem fran peking, haha !! nattklubb till 6 pa morronen.. i Shanghai, med en 25aring =)


forresten, har ar klockan 11.41 , alltsa gar tiden 6 timmar fore, an i SVerige..

Gabby= kom ihag att hjalpa mig med ditt uppdrag som jag gett dig ^^

nu ska ja rusa ..
xoxoDiana,
I miss you all in sweden =)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0