Hej studenten!

Hej på er alla !

här sitter jag . helt ensam.
usch det är faktiskt hemskt att man ej kan ringa någon och prata.
känner mig tom liksom.
usch .
alla bara lämnar mig här i Lidköping.
inte ens solen kan joina mig.


vad är detta för skit väder? Oh nu börjar det spöregna också, skit.

lite bilder från dagens student ^^,
var ju framme och 'kollade' , men usch vda jag mår dålgit av det.
VILL TA STUDENTEN JAG MED !!!

jag kom fram, Jag, Sebastian, Sofie, Sara & Lisa (skriver jag fel namn nu ? :P)
och det var massa massa folk, finklädda med massor med blommor, och gud vad jag vill ta stundenten, vill vara finklädd, vill vara glad för nu är skolan slut!!!

Jag hittade min kusin karlin som jag hängde en bukett blomma . Hon var ju iaf söt och fin, hehe . vi kan ju skippa mig, men å andra sidan är det ju tyvärr inte jag som tar stundenten ;(

Hon fick massa massa grejjer, och tanken slog mig . vad hemskt det skulle vara ifall jag knappt har några saker runt halsen,, jag vill ha massa saker !!

Glada karlin slipper skolan nu ^^

det ser iaf inte ut att vara en lätt packning, Jag vill också !!!!

de tågade genom stan .. värsta fint och kul ^^

Sofie, sebastian, Sara & Lisa .. ^^

Just det ! träffade på en surkärring idag.
!
Jag gick med min cykel i de fulla torget, plötsligt skriker en kärring efter mig.
att jag tydligen har repat hennes bil, att hela hennes bil skakade!
haha , jag hade ingen aning och frågade vart jag hade repat den ?
"det borde du veta, du får ta och kolla upp det!"
jag gick och kollade, såg ingeting .
de enda hon sedan sa var " det är inga billiga saker!"

absolut inte, men det var ingeting. hur kan min lilla cykel skaka hela hennes bil?
jaja .. förlåt tant . ska se mig för nästa gång !


hittade ytterligare en gammal bild på mig, eller gammal är den väl inte .. inte så jätte tjusig, men solen lyser, och I love it then.

På tal om annat, så är det faktiskt skiiit hemskt att vara själv. usch , har vart de nu några dagar .. iofs kan det vara skönt, men naee .. man blir lite socialt handikappad!!


Patricia; din skit, får ta och pallra dig hem från Tunisien .. hehe !

Elina; roar dig i Spanien ,, massa skvaller o snacka me dig ju, vem ska jag prata med nu ? :P haha!

Gabriela; ta det riktigt lugnt nu, Hultsfred är farliga grejjer ^^



förresten förresten.
hade min sista körlektion idag, sista innan Kina, mitt uppehåll på 1 månad ,. hum hum .
aja Det gick faktiskt bra!
första på sooo long .. jag börja rkomma igång nu, efter X antal körlekitoner.

hha, nej men min svaghet är att jag blir så uppspelt, impulsiv, stressad nervös, kalla de va ni vill.
men jag måste lugna ner mig .. Då kan jag köra bil ^^

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

skrev du att det var fårn mig också? buketten till karlin alltså.

mwa!

/S.

2008-06-12 @ 00:52:48
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Diana svarar;

Det var från våran familj skrev jag ^_^

2008-06-12 @ 10:47:33
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Elis

DU! Gissa vem som kom fram till mig på studenten:P Haha Leif Eliasson:P blev skit förvånad! Vi får käka glass snart, har ju inte blivit av ÄN! Puss

2008-06-12 @ 11:40:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0