Jessica Alba - me like ( ;

HEJSAN !

hemma efter ännu en dag på jobbet
det var soligt och jag har gjort massa sockervadd.
aja

kilade förbi matmagasinet,
köpte mig en daimstrut
ska äta den snart, mums!


ska även se klart på Good Luck Chuck.
vi såg på den i torsdags,
men jag somnade till slutet.

den var faktiskt ganska bra .. haha men patrcia glömde att det var såppas mycket sex i den ..

& vi diskuterade hur jäkla snygg jessica Alba är .
gud vad jag skulle vilja se ut som henne.
haha skulel aif inte tacka nej =D

Jessica Albas utseende skulle jag inte tacka nej till!!!

Hejsvejs!
nu ska jag se på filmen,

har sovmorgon imorn till 10.50 .. sköööönt ^^

ha det gott.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

haha, jag måste märka lite ord nu

såppas = så pass

eller

såppas = såppans = soppans

?

;)

2008-06-09 @ 08:14:47
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0