nu kommer det ....

heeeeeeeeeejsan!

solen håller sig,
fast det blåser lite mer nu, men men.

det var skoloa, 2 lektioner,
gjorde inget på de. film & 2 mattetal.
hm hm,

trixade i stan, träffade Sofie & Charlie,
var vid banken osv.

Tänkte visa er lite bilder som jag tagit senaste tiden .
inte många, men några ^^,

jag hittade en liten kompis på jobbet, en stor sådan, bland chipsen.
Men ni kan vara lugna. den var utanför chipsbåset,  haha tur

I torsdags grillade vi med endel av klassen . det var gott vill jag lova ^^,
jag&patricia var gaaanska så sletna .
men äsch =D

små bilder på oskar, nicolina, jonte & jesper.

min namnsskylt =D  visst är den snygg?;P jätte märkvärdig . haha nooot !

lilla jag idag =)

förresten förresten ,,, min syster kommer hem på Söndag .. från paris ..

jo kära folk,
Jag har inte glömt min kategori Diana Hissar&Dissar.
har ju inte blivit någon hiss eller diss på något tag.

men nu, Nu , senare ikväll ska jag hissa&dissa lite (;

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Va?! Får du inte ditt efternamn ingraverat på skylten? Tycker jag du kan klaga på :-)



Det går ju iofs LIMma dit senare...



(Ursäkta, Diana. Jag var bara tvungen att säga det...)

2008-06-09 @ 17:46:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0