ursäkta

hejsan !

förtillfället är jag en urdålig bloggare.
det år inte bättre av att min dator är stendöd.
tar 15min att få upp internet sidan liksom =/

så har jobbat idag, stendöd.
så förlåt för dålig uppdatering.
men försök förstå,
jobbet är krävande .

igår var jag ute och åt glass med sebastian.
gick runt stan i över 2 tim.
överallt och lite till var vi.

mina ben var döda, och är döda.

Jobbet kallar imorn med.
tråkiga inlägg, jag vet.
hatar att inte ha några bilder.

men ja, hoppas ni förstår.
skak omma igång imorn kvällm om datorn vill sig.

ha det toppen tills dess!

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Lovisa

Måste bara säga att du har en riktigt fin blogg!

2008-06-07 @ 23:21:10
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0