>2 kg godis , ops!

Hejsan !
nu är jag hemkommen från affären, köpte "lite" godis, haha .
3 stora påsar,
fr vänster, min påse, Elinas föräldrars påse och sist kvällens påse till mig,Elina,Ida&Elinas kära. haha
det var lite pinsamnt allt o betala, för jag skulle betala var för sig.
för o se hur mkt de kosta var & för att få kvittona, men hon slängde kvittona sen hitta hon de inte bland alla kvitton på golvet . jaja, så där stod ja o fiffla med betalningen av de 3 påsarna. haha!

aja, allt gick på 86 kr, ! HAHA 86 kr godis ! opps,

image686

xoxoDiana,
Ha en trevlig lördag, ngt godis för er del ? :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

haha du är för go du=)
fast tydligen skulle ju inte elinaskära komma nu ju, det måste jag få höra om sen:P

2008-03-01 @ 17:00:45

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0